Arızalı Ürün Gönderimi

Arızalı Ürün Gönderimi Hakkında Her Şey

Şikayetinizi en doğru bir biçimde anlamak ve size daha kısa sürede servis hizmeti almak amacıyla hazırladığımız “Arıza bildirim formunu” eksiksiz ve doğru olarak doldurunuz.

Ürününüzü ister kargoya verirken, isterseniz kendiniz getirirken bu formu ürün beraberinde vermeniz, hem bekleme sürenizi kısaltacak hem de olası servis ücretlerinde %10 indirim kazandıracaktır. 


Arıza bildirim formunu doldurmak için tıklayınız.

 

Lütfen Unutmayın: Arızalı olduğunu düşündüğünüz cihazınızı bize gönderirken;


1. Online Arıza bildirim formunu
2. Faturanızın ve kaşeli garanti belgenizin bir fotokopisini
3. Arızalı olabileceğini düşündüğünüz aksesuarlarını


Ulaştırmanız gerekmektedir.


-----
 

Diğer Uyarılar/ Bilgilendirmeler:

 
1. Tamir sırasında cihazınızın içindeki bilgiler (resim, müzik, video, rehber vb. dosyalar) silinebilir. Bu yüzden cihazınızı bize göndermeden önce yedekleyiniz. Servisimizde sizin adınıza yedekleme işlemi yapılmamaktadır. 

2. Eğer ürünü kargo ile gönderecekseniz, kargoda hasar görmemeyecek, kırılmayacak şekilde bir ambalajlama yapınız.

3. Firma adına gönderilen ürünler mutlaka sevk irsaliyesi ile gönderilmelidir. Sevk irsaliyesi olmayan ürünler teslim alınmayacaktır.

4. Piranha teknik servisine kargo yoluyla gönderilen her ürün, kargoyu getiren kuryenin gözü önünde kontrol edilerek açılmaktadır. Ancak PTT Kargo aracılığıyla gönderilen kargo paketleri, PTT kargo yetkililerince kontrolüne izin verilmediği için teslim alınamadan geri dönmektedir. Lütfen PTT Kargo yoluyla arızalı ürün göndermeyiniz. Anlaşmalı kargo şirketimiz olan MNG kargoyu kullanınız.

5. Ayrıca faturanızın ve kaşeli garanti belgenizin bir fotokopisini de arıza bildirim formuna ekleyerek ürününüzle beraber bize ulaştırmayı unutmayınız. Aksi durumda garanti dışı ücretli servis prosedürü uygulanacak ve cihazınıza ücretli servis hizmeti verilecektir.
 

6. Son olarak, arızalı olabileceğinden şüphe duyduğunuz ürüne ait aksesuarları da bize ulaştırabilirsiniz.
Aksesuarlar sağlam ise bize teslim etmenize gerek yoktur.
 

Not: Kredi Kartı İle Yapılan Servis Ödemelerinde %10 indirim daha yapılacaktır. Yani Online Arıza Bildirim Formu Kullanımı ile  toplamda %20 indirim uygulanacaktır. 


Servis hizmetleri hakkında sık sorulan sorular için tıklayınız


 

Ürün Gönderimi için Adresimiz;
Piranha Destek Merkezi
E-5 Yan Yol, Türe Sok. No:2 34290 Beşyol, Sefaköy-İstanbul
Close
Üye Girişi
Close
Şifremi Unuttum
Hatırladım
Close
Üye Ol