PiranhaPlus Üyelik Aktivasyonu

Ürün Bilgileri Fatura Bilgileri Ödeme Sonuç

Hata:

Lütfen aşağıdaki hataları düzeltiniz.

    Ürün Bilgileri

    Ürün Kategorisi :
    Ürününüzü Seçiniz:
    Fatura Numarası :
    (?) Örn: AE820561
    Ürün Seri Numarası :
    (?) Örn: P38531556
    Fatura Tarihi :
    Satın Aldığınız Firma:
    (Varsa) Şube:

    Adım 1 - Ürün bilgileri:

    PiranhaPlus üyeliği için kaydetmek istediğiniz ürün ile ilgili bilgileri doldurunuz.

    Fatura Bilgileriniz

    Ad Soyad:
    Email Adresiniz :
    Telefon Numaranız:
    Cep Telefonunuz:
    Fatura Türü:
    TC Kimlik Numarası:
    Firma Ünvanı :
    Vergi Dairesi :
    Vergi Numarası :
    Fatura Adresi :
    Şehir :

    Adım 2 - Fatura bilgileri:

    PiranhaPlus Ekstra Koruma Paketi için üyelik ve tarafınıza kesilecek fatura bilgilerini giriniz.

    Ürün Bilgileri

    Ürün Adı:
    Ürün seri numarası :
    Fatura Numarası :
    Fatura Tarihi :
    Satın aldığınız firma:
    (Varsa) Şube:

    Fatura Bilgileriniz

    Adınız:
    TC Kimlik Numarası:
    Firma Ünvanı :
    Vergi Dairesi :
    Vergi Numarası :
    Şehir :
    Fatura Adresi :

    Onay ve Ödeme


    Kartınızdan,
    PiranhaPlus Ektra Koruma Paketi Ücreti + (3.00 TL Fatura Kargo Ücreti): KDV Dahil
    tahsil edilecektir.

    Kart Sahibi:
    Kart Numarası:
    Son kullanma tarihi:
    /
    CVV2:

    Adım 3 - Ödeme:

    PiranhaPlus üyeliğinizi tamamlamak üzeresiniz.
    Bu adımda kredi kartı bilgilerinizi doldurmanız gerekmektedir.

    Teşekkürler


    Sayın ,
    seri numaralı ürününüz için PiranhaPlus üyeliğinizi başarıyla tamamladınız.

    Üyeliğiniz 29.03.2029 tarihine kadar geçerlidir.
    Üyeliğiniz ile ilgili detaylı bilgi adresine gönderilmiştir.

    Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz,

    Piranha Bilişim Teknolojileri

    Hata

    Sayın ,
    Ödeme ve kayıt esnasında bir hata oluştu lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.

    PiranhaPlus Son Kullanıcı Satış Sözleşmesi

    İş bu sözleşme, PiranhaPlus Paketi hizmetinin kapsamı hakkında olup, Piranha marka ürünlerini satın alan 3.gerçek veya tüzel kişilerle (bundan sonra “Kullanıcı” olarak adlandırılacaktır.) ile E-5 Yan yol, türe sokak. No:2 Beşyol, İstanbul adresinde ikamet eden Piranha Bilişim Teknolojileri ve Pazarlama San. Tic. Ltd. Şti. (Bundan sonra “Şirket” olarak adlandırılacaktır.) arasında olup, PiranhaPlus Paketin, Kullanıcı tarafından satın aldığı andan itibaren başlar. 

    1. PiranhaPlus Paket İçeriği:
    1.1. Uzatılmış Garanti Süresi
    PiranhaPlus Paketi cihazınızın garanti süresini toplamda 2 yıldan 5 yıla kadar uzatır. İlave olan 3 yıllık garanti süresi yasal garanti süresinden olmayıp, Şirket tarafından verilmiş bir ek hizmettir. Şirket, uzatılmış garanti süresi de dahil olmak üzere 5 yıllık süre boyunca “garanti kapsamında bir sebepten dolayı” arıza oluşması durumunda (tıpkı 2 yıllık yasal garanti süresindeki gibi) ücretsiz servis hizmeti verecektir.  
    1.2. Tüm Kullanım Hatalarına Karşı 12 Aylık Ekstra Koruma
    PiranhaPlus Paketini satın aldığınız andan itibaren (hediye edilen 30 günlük süreye ek olarak) 12 aylık ekstra koruma daha kazanmış olacaksınız. 12 aylık ve hediye edilen 1 aylık ekstra koruma süresi boyunca; (toplam 13 ay) Garanti kapsamı dışında kalan tüm kullanıcı hatalarına karşı (sıvı teması, kırılma  vb. ) cihazınıza ücretsiz tamir hizmeti verilecek veya  tamir edilemiyorsa  7 iş günü içinde yenisiyle değiştirilecektir.
    1.3. Arızalı Ürününüzü Kapınızdan Alıp Kapınıza Ücretsiz Geri Teslim Etme
    Sadece yasal ve resmi garanti süresi (2 Yıl) boyunca “garanti kapsamı içinde bir sebepten dolayı” arıza yapan cihazınız kargo ile ücretsiz kapınızdan teslim alıp, kapınıza geri teslim edilir. Bu hizmetten yararlanabilmek için PiranhaPlus web sitesinden işlem yapmanız gerekmektedir.  Şirket çağrı merkezi üzerinden bu hizmet sağlanmaz. Arızalı cihazınızı Şirketin belirttiği kargo alım noktasına da bırakabilirsiniz.  
    1.4. Azami 7 iş günlük Servis Hizmet Süresi
    PiranhaPlus Paketi sahibi Kullanıcılar için azami servis hizmet süresi 7 iş gündür. Aksi durumda cihaz ücretsiz değiştirilir. 7 iş günlük servis süresi; cihazın Şirket servisine ulaştığı günden itibaren başlar.
    2. PiranhaPlus Paketini Satın Alma Koşulları ve Diğer Hususlar:
    2.1. PiranhaPlus Paketini, cihazınızı satın aldıktan sonraki en geç 3 iş günü içinde; Şirket web sitemiz üzerinden kredi kartınızla satın alabilirsiniz.
    2.2. PiranhaPlus Paketi, Şirket çağrı merkezi üzerinden satılmaz.
    2.3. Piranha Plus Paketin satın alınması sırasında girilen bilgilerin doğruluğunu Kullanıcı taahhüt eder.  Gerçek duruma aykırı bilgilerle satın alınmış paketlere hizmet verilmez ve ücret iadesi yapılmaz. Yanlışlıkla oluşturulan hatalı bilgilerle satın alınan paket için iade süresi ise 7 (yedi) iş günüdür. Bu tip durumlarda [email protected] adresine e-posta gönderip, bedel iadesi talebinde bulununuz.
    2.4. PiranhaPlus Paketi, Şirket tarafından satılmakta olup, paket adı, içeriği duyuru veya bildirim yapılarak değiştirilebilir. Duyuru ve bildirimler Şirket web sitesi üzerinden yapılacaktır.
    2.5. Şirket 3.şahıslardan alınan servislerden sorumlu değildir. (Örn: Kargolama hizmeti gecikmeleri vb.)
    2.6. Uzatılmış garanti süresi içinde, Madde 1.3 te belirtilen hizmet verilmez.
    2.7. Kullanıcı, ürünün faturasının orjinalini istenildiği takdirde Şirkete sunmakla yükümlüdür. Gösterilemediği durumda PiranhaPlus Paketi kapsamında hizmet verilmez ve PiranhaPlus Paket bedeli iade edilmez. Kullanıcı satın almış olduğu ürünün faturasını veya orijinal nüshalarını saklamakla yükümlüdür.
    2.8. Kullanıcı, PiranhaPlus Paketi kapsamında Şirket teknik servislerine arızalı ürün gönderirken; ilk önce PiranhaPlus Paketi web sitesinden arıza bildirimi yapacak ve bu bildirime ait yazıcı çıktılarını ve ürünün faturasının fotokopisini ürünle beraber eksiksiz gönderecektir.
    2.9. İnternet üzerinden satın alınan ürünler için; ürün fatura tarihinden itibaren değil ürünün Kullanıcıya teslim tarihinden itibaren en geç 3 iş günlük süre içinde PiranhaPlus Paketi satın alınmış olmak zorundadır. Kullanıcı, kargo teslim fişinin orjinalini saklamakla yükümlüdür. Kullanıcı, arızalı ürününü Şirket servisine gönderirken; ürünün faturasına ek olarak, kargo teslim belgesini de göndermekle yükümlüdür. Aksi durumda PiranhaPlus kapsamında işlem yapılmaz.
    2.10. PiranhaPlus Paketi satın alma ve üyelik bilgileri elektronik ortamda Şirket tarafından Kullanıcıya iletilecektir.
    2.11. PiranhaPlus Paketi bir sigorta servisi olmayıp, Şirket teknik servislerinde ekstra avantajlar sunan bir hizmet paketidir.
    2.12. PiranhaPlus Paketi servisleri çalınmaya karşı koruma sağlamaz.
    2.13. PiranhaPlus Paketi servisleri; satın alınan ürünün kendisi için geçerli olup, ürünün aksesuarlarını kapsamaz. (Örn:Şarj cihazı, USB kablo veya araç montaj ayağı vs.)  
    2.14. PiranhaPlus Paketi; cihazın veya aksesuarlarının her türlü çizilmesi, lekelenmesi, çatlaması gibi iç ve dış yüzeyinde meydana gelebilecek cihazın normal fonksiyonlarının çalışmasını engellemeyen estetik kusurlar, normal kullanımından doğan aşınma, yıpranma, çürüme, paslanma, oksidasyon hasarları gibi durumları kapsamaz.
    2.15. PiranhaPlus Paketi 3. şahıslara devredilemez. Sadece satın alan Kullanıcı ve ilgili cihaz için geçerlidir.
    2.16. Cihaz üzerindeki seri numarası vs. gibi etiketlerde, cihaza ait satın alma faturasında veya PiranhaPlus Paketine ait faturası üzerinde oynama, düzeltme ya da karalama yapılması veya PiranhaPlus Paketi servisleri ile ilgili her türlü talepte hakikate aykırı beyan tespit edilmesi halinde hizmet akdi sona erer ve ödenmiş olan PiranhaPlus Paket bedeli geri ödenmez. Varsa, verilen hizmetlerin bedeli ayrıca tahsil edilir.
    2.17. Satın alınmış bir PiranhaPlus Paketinin iade veya iptal süresi en fazla 30 (otuz) gündür. Bu süre içerisinde kullanılmış (serviste işlem görmüş) PiranhaPlus Paketinin iadesi olmaz.
    2.18. 1.2 maddesinde belirtilen (Garanti kapsamı dışında kalan kullanıcı hatalarına karşı) Ekstra koruma hizmeti en fazla bir (1) kez  koruma sağlar. Limitleri dolan kullanıcılara yeniden PiranhaPlus Paketi satışı gerçekleştirilmez.
    2.19. Ürün beraberinde verilen orijinal aksesuarların haricinde kullanılan aksesuarların sebep olduğu arızalar PiranhaPlus Paketi kapsamı dışındadır.
    2.20. Ürünün normal (mutat) kullanımından kaynaklanan aşınma, yıpranma, çürüme, paslanma ve oksidasyon hasarları PiranhaPlus Paketi kapsamı dışındadır.
    2.21. Kullanıcının ağır kastından meydana gelecek hasarlar PiranhaPlus Paketi kapsamı dışındadır. Bu sözleşme elektronik ortamda (PiranhaPlus web satış sitesinde) kullanıcıya satış esnasında sunulmuştur. Kullanıcı PiranhaPlus Paketini satın alarak yukarıda yazılı maddeleri okumuş ve peşinen kabul etmiş sayılır. İtilaf durumunda İstanbul Yetkili Mahkemeleri yetkilidir.

    Piranha Bilişim Teknolojileri  ve Paz. San. Tic. Ltd. Şti.

    E-Bülten Üyeliği

    adresiniz ile e-bülten kaydınızı başarıyla tamamladınız.
    Hata!

    Basın Bülteni Üyeliği

    E-Posta Adresiniz:
    Adınız Soyadınız:
    Şirket:
    adresiniz ile kaydınızı başarıyla tamamladınız.
    Hata!