Destek ara:

Arızalı Ürün Gönderimi

Arızalı olduğunu düşündüğünüz ürününüzü Piranha Destek Merkezine teslim etmeden önce;

"Şikayetinizi en doğru bir biçimde anlamak ve size daha kısa sürede servis hizmeti almak amacıyla hazırladığımız “Arıza bildirim formunu” eksiksiz olarak doldurunuz. Ürününüzü ister kargoya verirken, isterseniz kendiniz getirirken bu formu ürün beraberinde vermeniz bekleme sürenizi kısaltacaktır.

Arıza bildirim formunu doldurmak için tıklayınız.

Ayrıca faturanızın ve kaşeli garanti belgenizin bir fotokopisini de arıza bildirim formuna ekleyerek ürününüzle beraber bize ulaştırmayı unutmayınız. Aksi durumda garanti dışı ücretli servis prosedürü uygulanacak ve cihazınıza ücretli servis hizmeti verilecektir.

Son olarak, arızalı olabileceğinden şüphe duyduğunuz ürüne ait aksesuarları da bize ulaştırabilirsiniz. Aksesuarlar sağlam ise bize teslim etmenize gerek yoktur.

Özetle; Arızalı olduğunu düşündüğünüz cihazınızı bize gönderirken;

1. Arıza bildirim formunu
2. Faturanızın ve kaşeli garanti belgenizin bir fotokopisini
3. Arızalı olabileceğini düşündüğünüz aksesuarlarını

Ulaştırmanız gerekmektedir.

--

Uyarılar:
 
1. Tamir sırasında cihazınızın içindeki bilgiler (resim, müzik, video, rehber vb. dosyalar) silinebilir. Bu yüzden cihazınızı bize göndermeden önce yedekleyiniz. Servisimizde sizin adınıza yedekleme işlemi yapılmamaktadır. 
 
2. Eğer ürünü kargo ile gönderecekseniz, kargoda hasar görmemeyecek, kırılmayacak şekilde bir ambalajlama yapınız. 

3.Firma adına gönderilen ürünler mutlaka sevk irsaliyesi ile gönderilmelidir. Sevk irsaliyesi olmayan ürünler teslim alınmayacaktır. 

4. Piranha teknik servisine kargo yoluyla gönderilen her ürün, kargoyu getiren kuryenin gözü önünde kontrol edilerek açılmaktadır. Ancak PTT Kargo aracılığıyla gönderilen kargo paketleri, PTT kargo yetkililerince kontrolüne izin verilmediği için teslim alınamadan geri dönmektedir. Lütfen PTT Kargo yoluyla arızalı ürün göndermeyiniz. Anlaşmalı kargo şirketimiz olan MNG kargoyu kullanınız. 

Servis Hizmetleri Hakkında Sık Sorulan Sorular

Ürün Gönderimi için Adresimiz;
Piranha Destek Merkezi
E-5 Yan Yol, Türe Sok. No:2 34290 Beşyol, Sefaköy-İstanbul
Yedek Parça ve Fiyat Listesi
Güncel Liste İçin Tıklayınız

 

E-Posta Adresiniz:
Adınız :
Soyadınız:
Cep Telefonunuz:


adresiniz ile e-bülten kaydınızı başarıyla tamamladınız.




Mesajınız bize ulaşmıştır, ilgili departmanımız en kısa sürede size geri dönüş yapacaktır.
İlginize teşekkür ederiz.

Hata: Lütfen aşağıdaki hataları düzeltiniz.
Adınız Soyadınız:
Email Adresiniz:
Departman :
Kategori :
Konu :
Mesajınız :
Şifremi Unuttum
Email Adresiniz:
Şifreniz:
Şifremi unuttum

Email Adresiniz:
Adınız :
Soyadınız:
Email Adresiniz:
Şifreniz:
Şifreniz Tekrar:
Piranha yeniliklerinden haberdar olmak istiyorum.