- Kampanya DetaylarıKampanya Hakkında
- SSSSıkça sorulan sorular
- Ürün satın almak istiyorumKampanya kodunuzu girerek ürün satın almak için tıklayınız
Piranha Satış Kampanyası
Giriş
Adım 1 - Kampanya Girişi:
Lütfen size iletilen "Kampanya kodunu" giriniz.
Adım 2 - Ürün seçimi:
Lütfen kampanya dahilinde satın almak istediğiniz ürünü seçiniz.
Fatura Bilgileriniz
Adım 3 - Fatura ve Teslimat:
Lütfen fatura ve teslimat bilgilerini giriniz.
Ürün Bilgileri
Fatura Bilgileriniz
Onay ve Ödeme
Kartınızdan,
Seçtiğiniz ürün(ler) için: KDV Dahil TL
tahsil edilecektir.
Tüm taksit seçeneklerini görmek için tıklayınız.
Adım 4 - Ödeme:
Satın alma işleminizi tamamlamak üzeresiniz.
Bu adımda kredi kartı bilgilerinizi doldurmanız gerekmektedir.
Teşekkürler
Sayın ,
Satın alma işlemini başarıyla tamamladınız.
Satın aldığınız ürün:
Ürününüz 5 iş günü içerisinde kargoya verilecektir.
Siparişiniz ile ilgili kargo takibini buradan yapabilirsiniz. İşleminiz ile ilgili detaylı bilgi adresine gönderilmiştir.
Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz,
Piranha Bilişim Teknolojileri
Hata
Ödeme ve kayıt esnasında bir hata oluştu lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.
POS Hata Mesajı:
-
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Tek Çekim | ||||
3 Taksit (%3) | ||||
6 Taksit (%6) | ||||
12 Taksit (%9.5) |
Piranha Bilişim Teknolojileri Mesafeli Satış Sözleşmesi
Madde 1 - Sözleşmenin Tarafları
SATICI: Piranha Bilişim Teknolojileri ve Pazarlama San. Ve Tic. Ltd. Şti.
TELEFON: 0212 580 05 05 Fax:0212 580 05 15
ADRES: E-5 Yan Yol, Türe Sok. No:2 34290 Florya-Beşyol İstanbul
E-MAİL: destek@piranha.com.tr
ALICI: Müşteri (Kampanyadan Yararlanan Müşteri)
Madde 2 - Sözleşmenin Konusu:
İş bu sözleşmenin konusu, Alıcının Satıcıya ait www.piranha.com.tr web sitesinden elektronik
ortamda sipariş verdiği, sözleşmede bahsi geçen nitelikleri haiz ve yine sözleşmede satış fiyatı belirtilen mal/hizmetin satışı ve teslimi ile ilgili olarak
4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır. Alıcı, satışa konu mal/hizmetlerin temel nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat koşulları vs. satışa konu mal/hizmet ile ilgili tüm ön bilgiler ve “cayma” hakkı konusunda bilgi sahibi olduğunu, bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini ve sonrasında mal/hizmeti sipariş verdiğini is bu sözleşme hükümlerince kabul ve beyan eder. www.piranha.com.tr sitesinde ödeme sayfasında yer alan ön bilgilendirme ve fatura iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçalarıdır.
Madde 3 - Sözleşme Tarihi:
Satıcı tarafından daha önce imzalanmış bulunan iş bu iki nüsha sözleşme alıcı tarafından ....
tarihinde imzalanarak kabul edilmiş ve bir nüshası alıcının mail adresine mail gönderilecektir.
Madde 4 - Mal/Hizmetin Teslimi, Sözleşmenin İfa Yeri Ve Teslim Şekli:
Mal/hizmet, alıcının teslimini talep etmiş olduğu .... adresinde ....’a teslim edilecektir.
Madde 5 - Teslimat Masrafları Ve İfası:
Teslimat masrafları alıcıya aittir. Satıcı, web sitesinde, ilan ettiği rakamın üzerinde alışveriş
yapanların teslimat ücretinin kendisince karşılanacağını yada kampanya dahilinde ücretsiz
teslimat yapacağını beyan etmişse, teslimat masrafı satıcıya aittir. Teslimat; stokun müsait
olması ve mal bedelinin satıcının hesabına geçmesinden sonra en kısa sürede yapılır.
Satıcı, mal/hizmetin siparişinden itibaren 30 (Otuz) gün içinde teslim eder ve bu süre
içinde yazılı bildirimle ek 10 (on) günlük süre uzatım hakkını saklı tutar. Herhangi bir nedenle
mal/hizmet bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, satıcı mal/hizmetin
teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
Madde 6 - Alıcının Beyan Ve Taahhütleri:
Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almayacaktır. Teslim alınan mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir.
Teslimden sonra mal/hizmetin özenle korunması borcu, alıcıya aittir. Cayma hakkı kullanılacaksa mal/hizmet kullanılmamalıdır. Fatura iade edilmelidir. Mal/hizmetin tesliminden sonra alıcıya ait kredi kartının alıcının kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşunun mal/hizmet bedelini satıcıya ödememesi halinde, Alıcı kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla mal/hizmeti 3 (Üç)iş günü içinde satıcıya göndermekle yükümlüdür. Bu takdirde teslimat giderleri alıcıya aittir.
Madde 7 - Satıcının Beyan Ve Taahhütleri:
Satıcı, sözleşme konusu mal/hizmetin sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve
varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur. Sözleşme konusu mal/hizmet, alıcıdan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden satıcı sorumlu tutulamaz. Satıcı, cayma beyanının kendisine ulaşmasından sonra 10 (on) gün içinde mal/hizmet bedelini, varsa kıymetli evrakı iade eder. Mal/hizmeti 20 (yirmi) gün içinde iade alır. Haklı gerekçelerle satıcı, sözleşmedeki ifa süresi dolmadan alıcıya eşit kalite ve fiyatta tedarik edebilir. Satıcı mal/hizmetin ifasının imkânsızlaştığını düşünüyorsa, sözleşmenin ifa süresi dolmadan alıcıya bildirir.
Ödenen bedel ve varsa belgeler 10 (on) gün içinde iade edilir. Garanti belgesi ile satılan mal/
hizmetlerden olan veya olmayan mal/hizmetlerden arızalı veya bozuk olan mal/hizmetler, garanti şartları içinde gerekli onarımın yapılması için satıcıya gönderilebilir, bu takdirde teslimat giderleri satıcı tarafından karşılanacaktır.
Madde 8 - Sözleşmeye Konu Mal/Hizmetin Özellikleri:
Mal/hizmetin cinsi ve türü, miktarı, marka/modeli, rengi ve tüm vergiler dâhil satış bedeli
www.piranha.com.tr adlı web sitesindeki mal/hizmet tanıtım sayfasında yer alan bilgilerde
ve iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçası sayılan faturada belirtildiği gibidir.
Madde 9 - Mal/Hizmetin Peşin Fiyatı:
Mal/hizmetin peşin fiyatı sipariş sonu mail atılan örnek fatura ve ürün ile birlikte
müşteriye gönderilen fatura içeriğinde mevcuttur.
Madde 10 - Vadeli Fiyat:
Mal/hizmetin satış fiyatına yapılan vadeye göre fiyatı sipariş sonu mail atılan örnek fatura
ve ürün ile birlikte müşteriye gönderilen fatura içeriğinde mevcuttur.
Madde 11 - Faiz:
Her yıl Türkiye Cumhuriyeti Hükümetinin belirlediği faiz oranından ve her halde %30’dan fazla olamaz. Alıcı çalıştığı bankaya karşı sorumludur.
Madde 12 - Peşinat Tutarı:
Mal/hizmetin peşinat tutarı sipariş sonu mail atılan örnek fatura ve ürün ile birlikte
müşteriye gönderilen fatura içeriğinde mevcuttur.
Madde 13 - Ödeme Planı:
Alıcının, kredi kartı ile ve taksitle alışveriş yapması durumunda siteden seçmiş olduğu taksit
biçimi geçerlidir. Taksitlendirme işlemlerinde, alıcı ile kart sahibi banka arasında imzalamış
bulunan sözleşmenin ilgili hükümleri geçerlidir. Kredi kartı ödeme tarihi banka ile alıcı
arasındaki sözleşme hükümlerince belirlenir. Alıcı, ayrıca bankanın gönderdiği hesap özetinden taksit sayısını ve ödemelerini takip edebilir.
Madde 14 - Cayma Hakkı:
Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmetin kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa
tesliminden itibaren 7 (yedi) gün içinde cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanılması için aynı süre içinde satıcının müşteri hizmetlerine e-posta veya telefon ile bildirimde bulunulması ve mal/hizmetin 15. madde hükümleri çerçevesinde ve iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçası olan ve www.piranha.com.tr web sitesinde yayınlanmış olan önbilgiler gereğince, kullanılmamış olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya alıcıya teslim edilen mal/hizmete ilişkin fatura aslının iadesi zorunludur. Cayma hakkına ilişkin ihbarın ulaşmasın takip eden 7 gün içinde mal/hizmet bedeli alıcıya iade edilir ve 20 (yirmi) günlük süre içinde mal/hizmet iade alınır. Fatura aslı gönderilmezse alıcıya KDV ve varsa diğer yasal yükümlülükler iade edilemez. Cayma hakkı nedeni ile iade edilen mal/hizmetin teslimat bedeli satıcı tarafından karşılanır.
Madde 15 - Temerrüt Hali Ve Hukuki Sonuçları:
Alıcı, kredi kartı ile yapmış olduğu işlemlerinde temerrüde düşmesi halinde kart sahibi bankanın kendisi ile yapmış olduğu kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyecek ve bankaya karşı sorumlu olacaktır. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekâlet ücretini alıcıdan talep edebilir ve her koşulda alıcının borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, alıcı, borcun gecikmeli ifasından dolayı satıcının oluşan zarar ve ziyanını ödemeyi kabul eder.
Madde 16 - Yetkili Mahkeme:
İş bu sözleşmeden kaynaklanabilecek ihtilaflarda, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar İstanbul Tüketici Hakem Heyetleri, İstanbul Tüketici Mahkemeleri ve İstanbul Asliye Hukuk Mahkemeleri yetkilidir.
”www.piranha.com.tr den Alışveriş Yapan Herkes Bu Sözleşmeyi Okumuş Ve Kabul Etmiş Sayılır.”