Hemen Soru Sorun
Sorularınıza en hızlı ve etkili şekilde buradan cevap bulabilir, referans numarası sistemiyle kolayca takip edebilirsiniz.
Soru sormak için burayı tıklayınız.
Piranha Destek Merkezi Adresimiz:
E-5 Yan Yol, Türe Sok. No:2 34290 Beşyol - Sefaköy - İstanbul

Adres Tarifimiz:
Piranha Destek Merkezi, E-5 Üzerinde Topkapı’dan-Avcılar istikametine giderken, Küçükçekmece belediyesini 300 metre geçtikten sonra, yan yol üzerinde ve sağ taraftadır. Bina üzerindeki Piranha görsellerini kolayca görebilirsiniz.  Binanın hemen karşısında Burger King Sefaköy ve Shell Tunç Petrol Sefaköy bulunmaktadır. Metrobüs ile gelecekseniz, Sefaköy durağında inmeniz gerektiğini unutmayınız.
Adres Tarifini Sesli Dinlemek için Burayı Tıklayınız.
Google Haritası üzerinden adres tanımlaması için burayı tıklayınız. 

Krokimizi görüntülemek için burayı tıklayınız.

QR Code okuyucunuz ile adres tanımlaması için aşağıdaki QR Code'u okutunuz.

Çalışma Saatlerimiz:
Hafta İçi Her Gün 09:00-18:00
Hafta sonları (Cumartesi-Pazar) ve Resmi tatil günlerinde Piranha Destek Merkezimiz kapalıdır.
Faks:
0212 580 05 15

Arızalı olduğunu düşündüğünüz ürününüzü Piranha Destek Merkezine teslim etmeden önce;

"Şikayetinizi en doğru bir biçimde anlamak ve size daha kısa sürede servis hizmeti almak amacıyla hazırladığımız “Arıza bildirim formunu” eksiksiz olarak doldurunuz. Ürününüzü ister kargoya verirken, isterseniz kendiniz getirirken bu formu ürün beraberinde vermeniz bekleme sürenizi kısaltacaktır.

Arıza bildirim formunu doldurmak için burayı tıklayınız.

Ayrıca faturanızın tokopisini de arıza bildirim formuna ekleyerek ürününüzle beraber bize ulaştırmayı unutmayınız. Aksi durumda garanti dışı ücretli servis prosedürü uygulanacak ve cihazınıza ücretli servis hizmeti verilecektir.

Son olarak, arızalı olabileceğinden şüphe duyduğunuz ürüne ait aksesuarları da bize ulaştırabilirsiniz. (Aksesuarlar sağlam ise bize teslim etmenize gerek yoktur.)

Özetle; Arızalı olduğunu düşündüğünüz cihazınızı bize gönderirken;

1. Arıza bildirim formunu
2. Faturanızın fotokopisini
3. Arızalı olabileceğini düşündüğünüz aksesuarlarını

Ulaştırmanız gerekmektedir.

--

Uyarılar:
 
1. Tamir sırasında cihazınızın içindeki bilgiler (resim, müzik, video, rehber vb. dosyalar) silinebilir. Bu yüzden cihazınızı bize göndermeden önce yedekleyiniz. Servisimizde sizin adınıza yedekleme işlemi yapılmamaktadır. 
 
2. Eğer ürünü kargo ile gönderecekseniz, kargoda hasar görmemeyecek, kırılmayacak şekilde bir ambalajlama yapınız. 

3.Firma adına gönderilen ürünler mutlaka sevk irsaliyesi ile gönderilmelidir. Sevk irsaliyesi olmayan ürünler teslim alınmayacaktır. 

Servis Hizmetleri Hakkında Sık Sorulan Sorular

Ürün Gönderimi için Adresimiz;
Piranha Destek Merkezi
E-5 Yan Yol, Türe Sok. No:2 34290 Beşyol, Sefaköy-İstanbul

 

E-Posta Adresiniz:
Adınız :
Soyadınız:
Cep Telefonunuz:


adresiniz ile e-bülten kaydınızı başarıyla tamamladınız.




Mesajınız bize ulaşmıştır, ilgili departmanımız en kısa sürede size geri dönüş yapacaktır.
İlginize teşekkür ederiz.

Hata: Lütfen aşağıdaki hataları düzeltiniz.
Adınız Soyadınız:
Email Adresiniz:
Departman :
Kategori :
Konu :
Mesajınız :
Şifremi Unuttum
Email Adresiniz:
Şifreniz:
Şifremi unuttum

Email Adresiniz:
Adınız :
Soyadınız:
Email Adresiniz:
Şifreniz:
Şifreniz Tekrar:
Piranha yeniliklerinden haberdar olmak istiyorum.